Relatiegeschenken

Pennen geproduceerd uit hetzelfde materiaal als legoblokjes

Waarom relatiegeschenken?

Veel bedrijven zien relatiegeschenken niet als onderdeel van hun (marketing)communicatie, maar meer als een aardig extraatje of om bestaande relaties te onderhouden. Relatiegeschenken kunnen ook heel zinvol ingezet worden bij het werven van nieuwe relaties. Een groot voordeel van deze vorm van promotie is dat maar weinig mensen zich eraan ergeren. Terwijl de onwillige ontvangers zich vaak gruwelijk storen aan tv-commercials, bliepende website-animaties of verkooptelefoontjes, worden gratis cadeaus nog steeds dankbaar in ontvangst genomen.

Kosten-effectief

Een relatiegeschenk is ook erg kosten-effectief vergeleken met een advertentie of mediacampagne. Een belangrijke reden daarvoor is dat relatiegeschenken, mits goed gekozen, een lange ‘levensduur’ hebben: ze zorgen dat je boodschap langere tijd en op meerdere momenten bij de doelgroep terechtkomt.

Pennen

Een pen is vaak het eerste waar mensen aan denken bij het horen van ‘relatiegeschenken’. Relatiegeschenken zijn meer dan pennen alleen, maar juist omdat de pennen zo populair zijn heeft QuErCo Reclame een enorm aanbod aan verschillende modellen en kleuren beschikbaar. Uiteraard allemaal volledig naar wens beschikbaar. Neem hier eens een kijkje tussen de mogelijkheden.

Deze diashow vereist JavaScript.